mindromblogg

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Morgoninlägg

Av Jennie Jeffberg - 30 januari 2012 07:00

Yes!


Janni har skickat besiktningsprotokollet! Det kom ju bort i passet under tiden Pace var på väg hit. Så nu får jag kopian och Ä n t l i g e n kan vi försäkra henne! Vi har redan pratat med Agria, och allt är grönt. Vi valde agria för att alla försäkringsbolag tar inte emot utländska besiktningar, så för att göra det lätt för oss blev det agria. Annars hade vi ju kunnat besiktiga henne igen nu när hon kommit hem :)


Jag och mamma har kommit överrens om att mamma ska ha henne varje måndag och att det blir Pace's officiella vilodag! Så nu vet ni det. Jag är hästledig alla måndagar framöver! ;)


Idag börjar jag 07.00 på dagis. Jobbar till 18.00, vilket vi kommer att göra nu varje måndag! Sedan ska jag ha lektion i backa! Nu är Dompe bra igen. Han skrittar och travar. Siktar åt att han ska börja galoppera i slutet av veckan. Planerar nämligen CR för mina elever!!! Om sådär 3-4 veckor. Lutar åt ARS :)


Jag ska maila Anna Rundkrantz ikväll med! Tänkte höra lite om ridhus... Känner att det börjar bli dax för Pace nu! Åh vad sugen jag är på att börja träna!!! Hoppträningarna för Sandra är inomhus (än så länge) och Pace ska allt få ha varit i ridhuset någon gång innan vi ska vara med på hoppträningarna där! Meeen. Hon MÅSTE klippas innan! Hoppas på bra väder till helgen! Har köpt ett nytt 150g täcke med halvhals jag kan lägga över det andra täcket i värsta fall! (A) Tips/Råd?


 

 
 
Cicci

Cicci

30 januari 2012 08:10

Jasså du ska börja i hoppgruppen trode du skämtade igår. Vad kul :)<3

http://cicciii.devote.se

Jennie Jeffberg

30 januari 2012 13:28

Jamen det vill jag!!! Kanske i mars eller så. Hoppas det finns plats isf :-D

 
Ingen bild

Jennifer

30 januari 2012 15:13

Har du bestämt dej för vad det blir för klippning? :)
Kul att börja hoppträna igen, pga av mitt jobb så kan jag inte göra det för jag jobbar alla kvällar i veckan!

www.jwistbacka.bloggplatsen.se

Kramar Jennifer

Jennie Jeffberg

30 januari 2012 21:53

Fy vad tråkigt :( Byt jobb! ;) Hehe, nää... Det går ju inte! Jaa, det lutar åt halvklippning. Hade ju framme lilla klippmaskinen och klippte henne i ansiktet, och det gick riktigt bra så jag kan nog klippa på! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jeffberg - 1 juni 2012 06:00

Direkt kopierat ifrån: http://sv.wikipedia.org/wiki/Doris Doris       För andra betydelser se, Doris (olika betydelser) Kvinnonamnet Doris är ett grekiskt namn (&Delta;&omega;&rho;&iota;&sigmaf;) som betyder "gåva" eller "från havet". Event...

Av Jennie Jeffberg - 22 mars 2012 19:55

Livet är så himla bra!! Och imorgon ska jag rida Pace! :D     ...

Av Jennie Jeffberg - 21 mars 2012 18:23

Onsdag och jag har varit hästledig hela veckan! Måste säga att det är skönt just nu. Jag hinner träffa mina vänner osv ^D Imorgon kommer veterinären och ska besiktiga henne. Kanske vi får ordning på försäkräkringen till slut!   Pratade med mamma ...

Ja

Av Jennie Jeffberg - 20 mars 2012 20:18

Sitter hos Rebecka nu. Äter kladdkaka och kolakakor som jag bakat :)) Sen blir det BB med gott sällskap! ;) Imorgon har jag sovmorgon! Så himla skönt! Japp! Det var det......

Av Jennie Jeffberg - 19 mars 2012 12:16

Bloggar på rasten på jobbet! Jobbar till kvart över sju idag. Smått segt :(   Imorgon ska jag köra bästis m. familj till flyget kl. kvart över sex på morgonen. De ska till Egypten en vecka!! Kommer sakna henne massa :(   Lyssnar på denna nu.....

Ovido - Quiz & Flashcards