mindromblogg

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Jennie Jeffberg - 11 januari 2012 21:29

Ledsen för att jag inte bloggat så bra det sista, men det är inte lätt från mobilen! Lovar massa bilder inom snar framtid!!! Mina planer för Pace;Fredag: Beror lite på hur hon går imorgon. Men vila eller promenad.Lördag: Jag ska HOPPA henne för första gången! :D - Emma är med.Söndag: Longering. Kan ju hoppas att det går bättre än sist ;) - Celicia är med.Har haft en underbar dag hemma med min pojkvän. Igår fick han nån idé om nån maträtt han kommit på, men jag var inte så sugen. Så den har vi lagat idag! Var faktiskt riktigt gott! Men han är inne i nån period där han inte ska äta fett och rätten hade varit fulländad med lite grädde!! ;) Älskling hade köpt semlor och en hemlig present till mig :D Åh vad jag älskar att bli överraskad :D Kunde inte sluta o gotta mig, så det slank även ner hela min glasstallrik och lite av Kristoffers. Förvånade?! Synd att man inte kan ladda upp bilder via mobilen! Men det ska tydligen komma! Vi väntar :D

Av Jennie Jeffberg - 11 januari 2012 21:29

Ledsen för att jag inte bloggat så bra det sista, men det är inte lätt från mobilen! Lovar massa bilder inom snar framtid!!! Mina planer för Pace;Fredag: Beror lite på hur hon går imorgon. Men vila eller promenad.Lördag: Jag ska HOPPA henne för första gången! :D - Emma är med.Söndag: Longering. Kan ju hoppas att det går bättre än sist ;) - Celicia är med.Har haft en underbar dag hemma med min pojkvän. Igår fick han nån idé om nån maträtt han kommit på, men jag var inte så sugen. Så den har vi lagat idag! Var faktiskt riktigt gott! Men han är inne i nån period där han inte ska äta fett och rätten hade varit fulländad med lite grädde!! ;) Älskling hade köpt semlor och en hemlig present till mig :D Åh vad jag älskar att bli överraskad :D Kunde inte sluta o gotta mig, så det slank även ner hela min glasstallrik och lite av Kristoffers. Förvånade?! Synd att man inte kan ladda upp bilder via mobilen! Men det ska tydligen komma! Vi väntar :D

Av Jennie Jeffberg - 11 januari 2012 12:43

Nu är jag besviken! Inga nya frågor eller kommentarer när man loggar in efter två dagar! :(Jag sitter på dagis och äter köttfärspaj. Vi ska snart ha HLR (hjärt och lungräddning). Var längesen jag gick den nu så ska faktiskt bli intressant. Det är ju nödvändigt OM det skulle hända något...Mamma har Pace idag och imorgon så jag får lite extra tid med min underbara pojkvän!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards