mindromblogg

Alla inlägg under november 2011

Av Jennie Jeffberg - 27 november 2011 20:38

Idag är det 75 dagar sedan jag fick mailet av Janni att Pace officiellt är MIN!!! Oj vad glad jag blev, men jag kunde aldrig gissa vilken tid detta skulle komma att ta.


Idag står vi fortfarande och väntar på transport... Läget ser ut så att vi har bokat två fraktbolag, Dunlops och Prescotts. Båda kör hästar från Irland till Sverige. Prescotts åker bara en gång till innan jul och vi är lovade en plats på den transporten! Skulle det vara så att Dunlops åker tidigare så har vi fått god hjälp utav en kille som heter Johan. Inte förstår jag egentligen varför han skulle vilja hjälpa oss. Vi känner inte honom. Men Janni gör, eller någorlunda i alla fall och därav - för att han är så otroligt SNÄLL hjäler han oss att frakta med Dunlops som han har vissa kontakter inom. Jag vet inte hur man nog ska kunna tacka denna killen. Finner inga ord. Väntan återstår, väntan efter att på klappa på min egna häst!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards