mindromblogg

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Söndag

Av Jennie Jeffberg - 18 mars 2012 22:39

Underbara söndag... Något segt att gå upp i morse! Var på apoteket innan backalektionen. Lektionen som dessutom gick oerhört bra! Skönt att vara tillbaks på rätt bana igen!


Hoppade Pace idag. Hon var motsträvig till en början, men sedan tycke jag det släppte! Massa goa vänner var med och det är alltid roligt när man är fler!


Jag har åkt i Peters (Matildas pojkväns) jeep idag! Grym ride!


Här e då min ride från idag!


 
 

 
 
Linn

Linn

19 mars 2012 13:02

Fin blogg

http://www.linzha.bloggplatsen.se

Jennie Jeffberg

19 mars 2012 13:13

Tack! Din med! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jeffberg - 1 juni 2012 06:00

Direkt kopierat ifrån: http://sv.wikipedia.org/wiki/Doris Doris       För andra betydelser se, Doris (olika betydelser) Kvinnonamnet Doris är ett grekiskt namn (Δωρις) som betyder "gåva" eller "från havet". Event...

Av Jennie Jeffberg - 22 mars 2012 19:55

Livet är så himla bra!! Och imorgon ska jag rida Pace! :D     ...

Av Jennie Jeffberg - 21 mars 2012 18:23

Onsdag och jag har varit hästledig hela veckan! Måste säga att det är skönt just nu. Jag hinner träffa mina vänner osv ^D Imorgon kommer veterinären och ska besiktiga henne. Kanske vi får ordning på försäkräkringen till slut!   Pratade med mamma ...

Ja

Av Jennie Jeffberg - 20 mars 2012 20:18

Sitter hos Rebecka nu. Äter kladdkaka och kolakakor som jag bakat :)) Sen blir det BB med gott sällskap! ;) Imorgon har jag sovmorgon! Så himla skönt! Japp! Det var det......

Av Jennie Jeffberg - 19 mars 2012 12:16

Bloggar på rasten på jobbet! Jobbar till kvart över sju idag. Smått segt :(   Imorgon ska jag köra bästis m. familj till flyget kl. kvart över sex på morgonen. De ska till Egypten en vecka!! Kommer sakna henne massa :(   Lyssnar på denna nu.....

Ovido - Quiz & Flashcards