mindromblogg

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Jennie Jeffberg - 7 mars 2012 19:15

Haha! Kolla vad jag hittade efter att ha sett ett avsnitt av ponnyakuten. Varför??? ><'


http://svtplay.se/t/118592/bellman


  

Av Jennie Jeffberg - 7 mars 2012 19:09

Kom hem klockan 17.15, stekte pannkakor på farmors vis. OJ vad gott! Åt till gårdagens program av BB. Asså sjuka dom eeee! Sen då... Så gjorde jag kladdkaka!!! Jag vet inte om det är jag som har fikat på jobbet på fredag, men OM, så blir det kladdkaka. Annars finns det säkert fler tillfällen att sluka en sån på! ;)


Japps. Längtar tills mina saker kommer med posten! Längtar så sjukt mycket! Troligen får jag vänta hela imorgon också... Och kanske fredag! För knappast att jag hinner klart i stallet på 2 ½ timme :S :S :S Nåväl. Jag kanske hoppar ridningen. Men hon måste motioneras. Tror jag vet vad jag tänker göra med henne på fredag! Men det får ni se på bloggeeeen!!!


 

Av Jennie Jeffberg - 7 mars 2012 19:02

Slutade tidigt idag! Klockan 14.00, det är tidigt!!! Åkte direkt till Stallet. Mamma har Pace idag, och jag fick rida Kendy!

Red henne förra veckan när Cicci var på grönt kort-kurs och tyckte hon var ovanligt stel i högersidan. Ledsen jag blev :( Sa det till Sussi som har henne och Pia i stallet har en lasermaskin, så igår fick Kendy sin första behandling.

WOW vilken skillnad det var!! Rekommenderar starkt till trötta/stela muskler och leder. Tummen upp för det!


Dagens ridpass gick inte ut på något speciellt. Försökte att få henne mera lydig för hjälperna. Vilket jag tyckte att jag lyckades med då hon i slutet började trava på bra framåt i övergången från skritt bara jag ökade trycket med skänkeln lite granna! (Y)


En bra dag måste jag säga! Klockan 5 var jag klar i stallet. Grymt bra jobbat om jag får säga det själv!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards