mindromblogg

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Jennie Jeffberg - 12 mars 2012 21:11

Underbart bra helg! Hade inte kunnat vara bättre! Har verkligen träffat alla de människor som har allra störst betydelse i mitt liv och det är inte alltid man lyckas med det på bara en helg!!


Utgången i lördags var sjukt najs! Jag och Frida stannade tills Excet stängde - 05.00 Hanna gick hem runt tre och vi hade väl inte tänkt att stanna så mycket längre än så heller! Men så bjöd killarna på shots och cider o det blev en nytändning på det hela ;)


Åkte hem till Becka och umgicks med de som var där en liten stund, sedan begav vi oss mot stallet. Red ut, ca 50 min. Becka/Pace först! 3 rena byten blev det på vägen! GRYM häst! O va fiiin hon är min pärla! Kul att se någon annan rida sin häst tycker jag!! (Y)


Sedan var det löshoppning! Becka med och hjälpte till! BÄSTAAA! Alltså alla ponnysarna var så sjukt duktiga allihop! De hoppade helt utan problem! Lilla Cirkus hoppade 105 cm medan de andra två slutde på 1m. Jag är så STOLT över dom! OCH för att inte glömma: Mina DUKTIGA elever! Allihopa gjorde ett toppenjobb!
Petra som äger ponnysarna var med och fotade, jag hoppas man får syn på en och annan fin bild. Lovar att lägga upp isf!


Jag o Becka åkte till Ica och handlade. Sedan hem till henne och gjorde mat och chokladmousse m. sprutgrädde till ett avsnitt av ponnyakuten!


Vidare till H&F för att se veckofinalen av BB. Där tog kvällen lite stopp för kanalen var borta!!! Hört att flera haft det problemet. Men jag ringde min BB-Älskling som har premium så vi fick kolla ändååååå!! <3 Det blev mer chips/godis/dricka där på kvällen...


Har sagt åt mig själv att mars månad kan jag få gotta mig! Sen är det slut på det och full fokus på beach 2012! ;) - Yeah right!


Beckas bild, och min skitiga sko i kanten!


   

Ovido - Quiz & Flashcards