mindromblogg

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Jennie Jeffberg - 8 mars 2012 22:30

Min goa häst. Hon är ingen giraff. Även om hon verkar tro det.....



Imorgon ska vi leka lite. Hon ska inte ridas, men motioneras på annat sätt! Saknar henne nu när mamma haft henne i två dagar. Blir massa pyssel inpå fredagskvällen! :) <3


   

Av Jennie Jeffberg - 8 mars 2012 20:55

Läste på förstasidan att bredden på bloggen skulle ändras till 950px! Jättebra tänkte jag... Och gjorde den 950px bred! Den ser ju rätt illa ut. Jag är inte nöjd för fem öre. Men orkar inte sitta en timma till för att göra en ny! Så nu har jag denna ett tag tills jag får nya, vackrare bilder! ;)


Medan jag pysslat med headern har jag lyssnat på denna!



 

Av Jennie Jeffberg - 8 mars 2012 12:04

Sitter på mitt underbara jobb och rastar! Även fika idag! Det är kanellängd med blåbär och vaniljkräm OCH vaniljmuffins!! :-D Imorgon blir kladdkakaaa! Yes!Idag är jag hästledig. Ska hålla dressyrlektion uppe i backa. Spännande! Kan inte säga vad de ska göra, för Någon kanske är inne och tjuvkikar!Ikväll kommer förhoppningsvis den nya headern upp! :D Får ni se ikväll!!!

Av Jennie Jeffberg - 8 mars 2012 07:10

Återigen har jag vaknar innan klockan ringt.. Jag som hade sovmorgon idag!!!


Ingen har hört av sig på annnsen från igår. Hm. Konstigt. Den har inte ens legat ute 12 timmar! :P


Jag fick ett mail om att mina saker från Nelly är skickade!!!! Så dom kommer idag. JIPPIE!!! :D


Gillar mina nya bloggsigners!!! Så. Nu ska jag umgås lite med bodyslizern innan det blir en dusch och efter det. Frukost med egengjord müsli!!!


   

Ovido - Quiz & Flashcards