mindromblogg

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Jennie Jeffberg - 14 mars 2012 20:19

Var med Beckis i stallet. Tog mig över en timma att ta mig dit! Jag är bäst på att köra bil, jag vet!!

Hade tänkt att jag skulle åka förbi hööks, men kan ju säga att med min omväg så kunde jag fetingglömma den saken!

Jag får helt enkelt pallra mig upp när klockan ringer 5.30 för att mocka och fixa innan jag börjar på dagis klockan 7.00 Glad att ingen är allergisk på mitt jobb! Ska försöka ta detta med ett leende :) Tanken är alltså att ta hööks imorgon efter jobbet kl. 14 för att sedan rida 16-17 och hålla lektion igen 17.45 YES! Go Me!!!



Gillar minen jag gör på bilden!!! 

     

Av Jennie Jeffberg - 14 mars 2012 16:00

Är inte denna lite bra då? :)



 

Av Jennie Jeffberg - 14 mars 2012 12:35

Går mellanpasset idag. Sitter på min rast och bloggar igen. Hade tänkt att gå ut i solen en stund, men soffan kallade!! Vi var ute två timmar förut i det härliga vädret! Och jag tränade lite på lekplatsen. Gungade gungbräda, gjorde utfallssteg och situps! Känner redan i musklerna...


Ska åka till hööks idag och byta höpåsen, köpa en boll till damen och liniment till en av grabbarna som jobbar här. Det ska tydligen funka på människor också ^D


Imorgon är jag tidig! Ska ut och rida Pace. Hoppas på sällskap! Annars kanske jag tar mig ett pass på banan. Kul när hon går så bra nu... Sedan ska de ha markarbete på backabanan! Hehe... Har stora planer! ;)


Ser fram emot söndag då det är hoppning på schemat! Jag ska även hoppa Pace är det tänkt.


 

Ovido - Quiz & Flashcards