mindromblogg

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Jennie Jeffberg - 16 mars 2012 17:00

Denna helgen kommer att gå fort! Det ogillas. Imorgon blir det tidig uteritt med Emelie troligen. Klockan 10 lektion för Alice/Alice. Klockan 13 börjar jag på Scandinavium. Där emellan hade jag tänkt att klämma in lite shopping! Hmm... Lördag kväll? Händer alltid något! Söndag lektion i backa kl. 11 - banhoppning. Lisa och jag bygger banan. Sen ska vi upp till min polle och hoppa henne. Det känns att hon börjar sätta mer muskler nu och att hon orkar gå i en lite kortare galopp än innan. Söndag eftermiddag något oplanerad. Vem vet?!


   

Av Jennie Jeffberg - 16 mars 2012 12:25

Längtar efter hemgång. Sista barnet går 17 idag. Så 17.15 beräknas jag sitta i bilen upp till hästis! <3 Det blir vila idag. Sen ska jag träffa ItaÄlskling!


Kollade lite på facebook innan jag gick in på bloggen. Någon hade tipsat om "veckans häst" på bloggen. Det kanske jag ska börja med! Eller vad tycker ni? :) Iaf så skickade jag in ett bidrag med Tinis. Jag saknar henne!!! Ett avslutat kapitel. Men hon finns med mig i allt jag gör. Jag är så himla glad att jag fick möjligheten att rida den hästen. Får tårar i ögonen... Men till sommaren har jag hemliga planer! - You'll see!



 


Ovido - Quiz & Flashcards