mindromblogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Jennie Jeffberg - 6 februari 2012 09:00

O HERRE vad jag garvade när jag bläddrade bland albumen i fredags! Gaaanska roligt! Hoppas ni får er ett gott skratt av att titta på denna! KOS 2011, sjukt bra!!!



 
 

Av Jennie Jeffberg - 6 februari 2012 07:00

Alltså... Jag kommer inte ihåg vad den lilla ponnyn jag red när jag var liten hette. Men den första på ridskolan, det kommer jag ihåg, att det var Valerius! Han stod längst ner mot utgången i stallet... Mörkbrun med bläs. Jättesur! Haha, mamma frågade mig hur jag skulle göra när han skulle gå framåt och jag börjar slå med tyglarna ^^, Hade ju bara sett pappa köra innan! HAHA!


Hittar inga bilder nu tyvärr, vet inte vart de tagit vägen! Det är en röra bland alla mina mappar!!!


 

Av Jennie Jeffberg - 5 februari 2012 22:45

Vaknade 4.44 då. Kunde inte somna om. Såg klart på filmen Braveheart. Helt OK!


Ridit idag ja... Hmm... Se videon. Orkar inte skriva mer idag. - Godnatt!



 
 

Av Jennie Jeffberg - 5 februari 2012 18:00

Först ska hon ridas, och sedan ÄNTLIGEN klippas!! JIHOOOO!!!

(Skrev detta i morse så mycket möjligt att det redan är gjort^^)


(Bild från igår med bästis!)


   


Av Jennie Jeffberg - 5 februari 2012 09:00

 

HANNA LUNDBORG PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!! Ledsen att jag inte kunde vara med och fira igår :(



   

Av Jennie Jeffberg - 4 februari 2012 21:02

Ha den ÄRAN Wildkids!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

ME LOVE U <3

Av Jennie Jeffberg - 4 februari 2012 12:00

 


Jag har det så galet bra! Att få ha en vän som du. En vän jag litar på till 1000%

Vi har gjort i stort sett allt tillsammans, skrattat gråtit, hatat. En vän jag kännt sedan barnsben!

Talar om ALLT! Ringer dig mitt på natten om det skulle vara så och jag vet att du svarar.

Jag blir glad när jag är med dig och jag vill att du ska känna det samma.

Jag sviker dig aldig vännen min. Jag älskar dig mer än någon annan vän och ingen kan ta din plats i mitt hjärta!


Matilda Kubic! 


                                                 


 

Av Jennie Jeffberg - 4 februari 2012 07:00

Tjohoo!


Har massa nya filmer nu! Eller ah "nya" :P Bl.a Hamilton, Retreat och Flickan från ovan... Någon som har sett?!


Nu ska jag snart till stallet. Mysigt värre! KALLT som satan bara! Ska släppa ihop med den nya hästen vid 10 ja.. Spännande. Dock har ju hästen galoppskor med fasta brodd, så hoppas verkligen inte att det blir några skador!!!

Det blir även lite pyssel. Märka hennes nya täcke. Kanske kommer upp en bild på det senare :)) Jättefiiint! Dock inte svart eller grått -.- 


Ny sign också! :D Vad tycks?


 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards