mindromblogg

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Jennie Jeffberg - 6 mars 2012 21:09

För alla oss som har fullt upp på dagarna är ju detta toppen!!!


Jag kände att jag var tvungen att unna mig lite saker. Ni får se bilder på det jag gillar mest! 

Detta är från Nelly.com

  
Har en kompis som testat, ska tydligen vara Grymt!!!


.


    


.

Denna är från bubbleroom.se
   


 

Av Jennie Jeffberg - 6 mars 2012 21:05

Idag red jag dressyr för första gången!! Har inte velat rida så mycket på banan det första då hon för det första var väldigt smal när hon kom, och för det andra så hade hon dåligt med muskler. Så vi har bara ridit ut!


Dagens pass gick ut på att fokusera väldigt mycket på formen, takt och tempo. Jag har aldrig suttit ner på henne heller förut, förutom när jag ska galoppera. Så jag tror att det satt i! Eller så sprang hon bara för att hon trodde hon skulle få slippa undan! :P Rebecka/Räkan red samtidigt. Nyttigt med lite sällskap på banan då Pace lätt lägger fokus på den andra hästen på banan! I alla fall. Nu fick jag inte så mycket utvärderat! Men jag är nöjd! Kommer bilder till helgen förhoppningsvis!! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards