mindromblogg

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Jennie Jeffberg - 13 mars 2012 12:52

Tror mamma skulle rida Pace idag. Jag jobbar i alla fall på dagis fram till stängning. Sitter på min rast nu. Alla barnen sover. Skönt! När jag slutat här åker jag direkt till Scandinavium för att jobba där! Ska träffa Sofia, sjukt längesedan nu och vi har sååå mycket att prata om!!!


Imorgon ska jag rida med Becka i Vallda! :D Åker förbi hööks och byter höpåsen på vägen! Den höpåsen som höll i 4 dagar ni vet... Rekommenderar INTE!!! Ska bli så roligt! Sedan åker Hanna, Frida & Rebecka till Sälen. Jag som aldrig varit i en skidbacke i hela mitt liv kände att det inte var något för mig. Kanske om jag inte hade haft detta jobbet jag har. Men kan inte med att ta ledigt heller! Men kanske hade kunnat åka bara för att vara på after-ski varje dag ^^ 


Vann rätt låt mello förresten?! Vad tycker ni? Jag gillade denna, även om jag inte tycker att vi skulle skicka detta bidraget... Man brukar gilla låtar som man själv kan relatera till...



 


Ovido - Quiz & Flashcards