mindromblogg

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Jennie Jeffberg - 19 januari 2012 21:57

Typiskt!


Jag gjorde en videoblogg när jag red idag med Cicci och Alice, men så har jag ingen sladd att föra över med från telefonen!!! :( Smaaaart... Det var ritkigt mysigt i stallet idag! Morgonfodrade (åkte upp till 07.00 för att hinna mocka - vill gärna hon ska ha det rent när hon kommer in från hagen), och jag kvällsfodrade! Med Alice och Cicci! Sen körde jag dom hem :) Japp, en sån dag har jag haft idag!


Vi red lilla rundan och sedan en bustur i en av hagarna :P Pace fick mest äta. Men kände även att jag kunde jobba henne en del på hackamret idag. Det är trots allt bara 2a ggn hon har det på sig!! :D <3 Underbara häst!!!


 

Av Jennie Jeffberg - 19 januari 2012 08:00

Efter andra lektionen med frihetsdressyr går Cirkus efter Celicia som en hund... :D

- Stolt tränare!!!
 

 

Ovido - Quiz & Flashcards