mindromblogg

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Jennie Jeffberg - 2 januari 2012 19:54

Kom precis ut ur duschen. Har haft en härlig hästdag idag!

Började med lektionen uppe i backa som gick bra för allihop! Sen åkte jag till stallet och fixade för Pace. Klockan 14 kom pappa och kikade i förrådet. Han ska bygga ett spånförråd till mig så att ingen SNOR! Sedan kom söta Celicia och Tyra och hälsade på. De ville kika på Sessan. Efteråt red jag gallhålan med Matilda och Emma. Riktigt skön ridtur! Precis vad jag behövde idag! Sedan kom Kristoffer till stallet och vi fixade det sista tillsammans, sedan åkte vi till Cross Kitchen och käkade och tillbaks till ridhuset för att se på när Alice hopptränade. Tyvärr så hade de missat vecka så det blev ingen hoppträning :P Men vi kikade lite när de red i alla fall, sedan åkte vi hem.


Imorgon ska jag rida Kendy. Ut med Wildkids! Alltid roligt! :D

Av Jennie Jeffberg - 2 januari 2012 09:11

Håller på o tvättar, myser med min pojkvän och ska alldeles strax åka till backa för att hålla lektion för Hanna, Matilda och Tuva! De ska rida dressyr :- Efter lektionen åker jag och mockar och fixar hos Pace. Hon får väl komma in tidigt idag så jag slipper åka upp ikväll igen, men får se...Skulle ju skriva om söndagens lektion! De var duktiga allihop! Alla kunde LC:1-programmet utantill! Lite småsaker som ska slipas på sen ska dom nog ut på tävlingsbanan tror jag! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards