mindromblogg

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Jennie Jeffberg - 26 januari 2012 12:21

Sitter på jobbet. Har rast såklart :)) Har fått massa fika av han som har hand om lokalerna - gott!!! Inte mig emot ;)


Var sådär i valet och kvalet om jag skulle åkt till stallet snabbt och mockat nu på rasten och träffat pappa, men det var trevligare med en fika ;)


Har kvällsfodringen idag, och slutar vid kvart i sex, så det blir nog vila för damen idag. Kanske en promenad eller något om det vill sig väl. Jag lär ju dock vara trött eftersom jag vaknat så tidigt!


Dags för en videoblogg igen kanske?!


 

Av Jennie Jeffberg - 26 januari 2012 07:24

Vaknade halv 6, helt normalt eller?! Spännande dag på jobbet väntar, det är fortfarande inskolning av alla barnen, en riktig utmaning!


Pace får nog vila idag... Jag kommer inte till stallet förrän klockan 6 :( Lilla damen! <3


Skriver mer ikv!


 

Ovido - Quiz & Flashcards