mindromblogg

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Jennie Jeffberg - 24 januari 2012 21:33

Alltså! Jag har världens goaste häst! :D Tog fram den lilla klippmaskinen igår och bara tänkte hon skulle höra lite hur den lät... Men jag kom längre än så. Började klippa i ansiktet (som borde vara värst - jag vet!), klippte runt nos, ögon och under öron! xD Haha. Nu är det bara kroppen kvar! Ledsen att jag är så dålig på att blogga på vardagarna!! :(


Idag har jag ridit Alice med Rebecka/Räkan. Riktig mystur! Men kallt vare!!


Imorgon ska jag rida ut med Madde! Ska bli himla kul! Och jag ska rida Pace. Kan inte bestämma mig för om jag ska rida med tränset eller hackamoret. on har varit lite tråkig med bettet det sista, och mamma red en sväng idag och sa samma sak :( Mamma ska iaf rida på hackamoret så är meningen att jag ska ha bettet bara när jag tränar henne. Iaf fram tills att vi har haft tandläkaren ute!


Idag kom en ny häst till stallet. En stor, 170 cm ca. Sto typ 19 bast... Får se vad Pace säger om henne när de träffas i hagen imorgon... Inga skador bara!! ;O


Skriver mer imoooon!! :D


 

Ovido - Quiz & Flashcards