mindromblogg

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Jennie Jeffberg - 29 januari 2012 23:00

Åh! Mina elever tolkade idag!! Hihiiii :D :D :D



 
 

Av Jennie Jeffberg - 29 januari 2012 21:21

Lite utvärdering efter gårdagen... Cicci red lektion för mig på Kendy. Det gick hur bra som helst! Jag måste erkänna att jag på ett sätt förväntat mig att Kendy skulle ställa sig i mitten och tjura. Men Cicci red på som bara den och ponnyn såg nästan pigg ut!!!


Klockan 14 jobbade jag på Scandinavium. Frölunda/Skelefteå, Frölunda VANN!!! YES :D


På kvälen gick jag o babe till stans bästa pizzeria. Det råder säkert tvivel om den saken.. Men han som gör pizzorna på stället var SM-mästare 2010 :)) Restaurangen ligger på thorburnsgatan i Göteborg. Vi köpte båda en "dagen efter" och notan gick på över 200:- med dricka.. Men men, mysigt nån gång ibland. Och så sällan som jag äter pizza så lägger jag gärna dom pengarna för att äta en sådan gooood!


Igår var det uteritt med Wildkids!!! Och på torsdag rider vi igen!! Åh, finns inget roligare! <3


 
 

Ovido - Quiz & Flashcards