mindromblogg

Direktlänk till inlägg 14 januari 2012

Tömkörning.

Av Jennie Jeffberg - 14 januari 2012 18:00

 


Var änna fruset i marken, så gick inte att hoppa idag! Som tur var så var Emma med idag! Hon är en riktig pärla! Duktig på att tömköra också!! :D Vi stod lite i valet o kvalet om vi skulle longera eller tömköra. Hon är säkert aldrig tömkörd förut! Så vi testade! Varför inte?! Haha. Jag är ju mycket sån. Det behöver inte gå bra! Men viktigt att man testar! Måste säga att det gick över förväntan!!!

Emma började och jag tog bilder! Det svåraste idag var att stå stilla! Det fick Emma kämpa mycket med och vara noga med att Pace gick framåt på kommando och inte när hon själv ville! Emma har precis varit sjuk, så det blev inte så mycket trav, men lite grann! Här kommer de utlovade bilderna!! :D

                                                   


Och sedan - var det min tur!!!












                       

På sista bilden ser man riktigt hur tårarna kommer... Haha. Både jag och Emma blev alldeles tårögda :P


Jag måte säga att hon kändes väldigt fin! Emma hade värmt upp henne bra :D Det blev bara några bilder på när jag tömkörde, för sedan dog kameran! Ska ladda batterierna i natt tänkte jag!!! Så det blir nya bilder imon!

Måste sticka... Det tar sån tid att ladda upp bilderna från sysmemkameran :(

Avslutar med denna...

 

Finaste!


 

 
 
Ingen bild

Clara

14 januari 2012 19:39

Åh, gillar de sista bilderna när man bara ser Pace :)
Fast de andra med såklart ;)

Jennie Jeffberg

14 januari 2012 22:54

Ja, dom är fina! Kul med bildbomb? :D

 
Ingen bild

Clara

15 januari 2012 06:19

Ja, forstätt med det jennie!!

 
Lovise

Lovise

18 januari 2012 19:22

Jättefina bilder! Hon ser jättefin ut och kommer säkert bli ännu finare snart =)

http://www.lovisec.wordpress.com

Jennie Jeffberg

18 januari 2012 19:29

Superkul!!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jeffberg - 1 juni 2012 06:00

Direkt kopierat ifrån: http://sv.wikipedia.org/wiki/Doris Doris       För andra betydelser se, Doris (olika betydelser) Kvinnonamnet Doris är ett grekiskt namn (Δωρις) som betyder "gåva" eller "från havet". Event...

Av Jennie Jeffberg - 22 mars 2012 19:55

Livet är så himla bra!! Och imorgon ska jag rida Pace! :D     ...

Av Jennie Jeffberg - 21 mars 2012 18:23

Onsdag och jag har varit hästledig hela veckan! Måste säga att det är skönt just nu. Jag hinner träffa mina vänner osv ^D Imorgon kommer veterinären och ska besiktiga henne. Kanske vi får ordning på försäkräkringen till slut!   Pratade med mamma ...

Ja

Av Jennie Jeffberg - 20 mars 2012 20:18

Sitter hos Rebecka nu. Äter kladdkaka och kolakakor som jag bakat :)) Sen blir det BB med gott sällskap! ;) Imorgon har jag sovmorgon! Så himla skönt! Japp! Det var det......

Av Jennie Jeffberg - 19 mars 2012 12:16

Bloggar på rasten på jobbet! Jobbar till kvart över sju idag. Smått segt :(   Imorgon ska jag köra bästis m. familj till flyget kl. kvart över sex på morgonen. De ska till Egypten en vecka!! Kommer sakna henne massa :(   Lyssnar på denna nu.....

Ovido - Quiz & Flashcards