mindromblogg

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Världens bästa häst!

Av Jennie Jeffberg - 6 januari 2012 16:59

Hon bara växer och växer i mina ögon! För mig är det inte bara ridningen som betyder något, utan också allt runt omkring. Det känns som om vi äntligen hittat varandra nu, och alla dagar, timmar, minuter som vi har varit med varandra har verkligen gjort vad som behövs! Jag säger inte att allt är perfekt, för så är det verkligen inte! Men det känns så himla bra med henne nu och jag älskar henne mer och mer för varje dag! Hon är så mycket mer än bara en häst! Hon är den som kan få mig att skratta och le för så lite och jag är så glad att vi hittade henne och ingen annan!!!


Det är så himla kul och logga in på bloggen och man ser alla kommentarer och frågor! Jag blir jätteglad! :D Det får mig att vilja fortsätta blogga och här kommer eran belöling! ;)


Film från idag när jag var ute och promenerade med Sessan. Idag var en röd dag, vilket betyder att man måste lunchfodra hästen själv. Men jag kände mig så taskig så efter lunch tog vi en promenix runt galoppvägarna!
Mitt första videoinlägg, hoppas ni är nöjda!!


.



 
 

 
 
Mysan Jansson

Mysan Jansson

6 januari 2012 19:24

Söt hon är :) du nu har jag faktiskt länkat till dig på min blogg hahaha som tack för sparken i baken med uppdateringen ;)

http://www.mysanjansson.blogg.se

Jennie Jeffberg

6 januari 2012 19:26

Bästa Mysan!! Ska länka till dig med från bloggen! Pratade om dig senast idag! Med Susanne Hällström. Hon frågade om jag skulle visa henne på ngt femårstest, jag ba HEEELL NOOO! Så tog jag upp dig och att jag hoppas ni lyckas men att det är höga ribban som gäller! ;)

 
natalie

natalie

6 januari 2012 20:38

ja han heter attila peter egentligen, men kallas Haffix ! :D

http://natalienygrens.blogg.se

Jennie Jeffberg

6 januari 2012 20:45

Aha! :D

 
Mysan

Mysan

6 januari 2012 21:25

Han går på ett tre delat egg bett han oxå... Men låt henne galoppera med dom men sen jobba henne och mkt halter på ritterna :)... IOM att hon är så ung tycker jag hon får lära sig där innan man testar en massa skarpare bett :) jaså Sedär, ja det är höga ribban men man
Måste försöka och går det så går det annars inte :) vill ju att han ska hänga med i utbildningen :)

http://Www.mysanjansson.blogg.se

Jennie Jeffberg

7 januari 2012 07:14

Aha :)) Ja, det är väl så... Jobbigt när man är van vid att hästen lyssnar bättre xD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jeffberg - 1 juni 2012 06:00

Direkt kopierat ifrån: http://sv.wikipedia.org/wiki/Doris Doris       För andra betydelser se, Doris (olika betydelser) Kvinnonamnet Doris är ett grekiskt namn (Δωρις) som betyder "gåva" eller "från havet". Event...

Av Jennie Jeffberg - 22 mars 2012 19:55

Livet är så himla bra!! Och imorgon ska jag rida Pace! :D     ...

Av Jennie Jeffberg - 21 mars 2012 18:23

Onsdag och jag har varit hästledig hela veckan! Måste säga att det är skönt just nu. Jag hinner träffa mina vänner osv ^D Imorgon kommer veterinären och ska besiktiga henne. Kanske vi får ordning på försäkräkringen till slut!   Pratade med mamma ...

Ja

Av Jennie Jeffberg - 20 mars 2012 20:18

Sitter hos Rebecka nu. Äter kladdkaka och kolakakor som jag bakat :)) Sen blir det BB med gott sällskap! ;) Imorgon har jag sovmorgon! Så himla skönt! Japp! Det var det......

Av Jennie Jeffberg - 19 mars 2012 12:16

Bloggar på rasten på jobbet! Jobbar till kvart över sju idag. Smått segt :(   Imorgon ska jag köra bästis m. familj till flyget kl. kvart över sex på morgonen. De ska till Egypten en vecka!! Kommer sakna henne massa :(   Lyssnar på denna nu.....

Ovido - Quiz & Flashcards