mindromblogg

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Morgoninlägg

Av Jennie Jeffberg - 9 mars 2012 07:00

Today is the day. Nja, det lät stort... Fredag idag!!! Så HIMLA skönt! Helg för mig betyder i och för sig inte att man vilar upp sig. Snarare tvärt om. Men man gör det man gillar dagarna i ändå! Yes! (Y)


Efter förskolan blir det stallet och min underbara häst som jag skrivit så mycket om det sista. Haha. BÄST!!! 
På kvällen ska jag träffa en kompis, ev. se en film om våra andra planer tryter.


Lördag: Morgonfodring med Lisa (stallmöte?). Dressyrpass på Pace. Träffa Emma <3


Söndag: Morgonfodring själv (stallmöte?). Rida med Rebecka <3 Löshoppa ponnisarna i backa. Säkert nåt najs på kvällen. Vill träffa mina godingar innan de åker på skidresa utan mig. Usch vad jag hade velat åka med. Men kan inte riktigt med att ta ledigt nu. Måste jobbajobbajobba!!! 


Dags för en video på bloggen.

Hade lätt fått IG om detta var longeringsprov i skolan... Meeeen. Bara för skojs skull! :D

Lisa filmar...


 
 

 
 
sandra lindfors

sandra lindfors

9 mars 2012 07:53

hej jätte fin blogg du har och söt häst =)
kika gärna in på min blogg =)
http://sandralindfors.bloggplatsen.se/

/ sandra <3

http://sandralindfors.bloggplatsen.se

Jennie Jeffberg

9 mars 2012 12:42

Tack! Ja, det ska jag göra! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Jeffberg - 1 juni 2012 06:00

Direkt kopierat ifrån: http://sv.wikipedia.org/wiki/Doris Doris       För andra betydelser se, Doris (olika betydelser) Kvinnonamnet Doris är ett grekiskt namn (&Delta;&omega;&rho;&iota;&sigmaf;) som betyder "gåva" eller "från havet". Event...

Av Jennie Jeffberg - 22 mars 2012 19:55

Livet är så himla bra!! Och imorgon ska jag rida Pace! :D     ...

Av Jennie Jeffberg - 21 mars 2012 18:23

Onsdag och jag har varit hästledig hela veckan! Måste säga att det är skönt just nu. Jag hinner träffa mina vänner osv ^D Imorgon kommer veterinären och ska besiktiga henne. Kanske vi får ordning på försäkräkringen till slut!   Pratade med mamma ...

Ja

Av Jennie Jeffberg - 20 mars 2012 20:18

Sitter hos Rebecka nu. Äter kladdkaka och kolakakor som jag bakat :)) Sen blir det BB med gott sällskap! ;) Imorgon har jag sovmorgon! Så himla skönt! Japp! Det var det......

Av Jennie Jeffberg - 19 mars 2012 12:16

Bloggar på rasten på jobbet! Jobbar till kvart över sju idag. Smått segt :(   Imorgon ska jag köra bästis m. familj till flyget kl. kvart över sex på morgonen. De ska till Egypten en vecka!! Kommer sakna henne massa :(   Lyssnar på denna nu.....

Ovido - Quiz & Flashcards