mindromblogg

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Jennie Jeffberg - 31 december 2011 17:14

Detta bli sista inlägget för 2011 folket!


Idag har jag ridit med Erica. Vi red galoppvägarna. Supermysigt, men kallt! Sedan hade hon fått fel mat när jag kom till stallet (bara hälften av det hon skulle ha) nämligen morgonfodret igår kväll istället för kvällsmaten :S :S :S Förstår inte hur svårt det kan vara när det står KVÄLL på allt hon ska ha och MORGON på det hon ska ha på morgonen... Sen så var hon som skulle morgonfodra sen, så jag fodrade dom när jag kom till stallet vid strax efter nio! Hade hoppats att hon skulle ha ätit upp då så att jag skulle kunna mocka, men ja... Nu fick jag ställa in henne i en tom box med 6 kg hö (Kvällshöet som hängt kvar till morgonen) och innan hon hunnit käka upp det skulle hon ha lunchhöet också! Tror ni hunnit äta upp allt till klockan var kvart i ett och jag skulle åka? Nepp... Så ah, mer insläppshö än vanligt blev det :P


Imorgon ska jag rida Kendy i manegen med Alice och Sara. Får se om hon känns lite taggad så kanske det blir nåt språng eller två :))


Ikväll ska jag käka kräftor, räkor och faktiskt prova rökta musslor och självklart dricka lite champagne ;) Med en hemlig sexig beundrare! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards