mindromblogg

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Jennie Jeffberg - 19 december 2011 22:50

Jaa, då var det dags att sova ja!! Har haft ännu en hästdag, helt underbar. Speciellt med de underbara människorna i stallet jag står! Helt underbara!! Gick hela gallhålan med Pace idag, det var tuuuungt! Men vi klarade det :))


Det har försvunnit lite spån för mig, en bal och en säck :( Vem kan detta vara?! Lackar... Ska bygga förråd att ha grejerna i! (Y)


Och just det!! Jag har beställt en KLIPPMASKIN!!! JIPPIEEEE :D Hon ska bli en fejn klippt häst istället för skogsmulle! Denna skulle tydligen vara tyst, aldrig bli överhettad, o tja. Jättebra!!! Men klipper såklart inte förrän det är dags igen till våren!! Hon kommer bli så fiiiin! Tänkte ge extra vitaminer också vid hårfällningen i samband med att jag klipper henne, någon som har erfarenhet?!


Godnatt... ZzzzzZzzZzzz!

Av Jennie Jeffberg - 19 december 2011 10:27

Som timvikarie inom vikariepoolen måste man allt som oftast ligga och vänta på samtal kommande morgon för att jobba. Jobbigt då jag är mycket för att planera och det är omöjligt när man inte vet vilka tider man ska jobba...
Denna veckan har jag jobb på torsdag i öjersjö 9-17, det är också det enda jag vet... Ska fråga Erica om vi kan rida på kvällen, annars får Pace vila den dagen. Det skulle i och för sig inte göra så mycket då jag och mamma ska rida ut tillsammans på onsdag!! Det finns en härlig tjej i stallet som har lånat ut KENDY till mig på onsdag så att jag ska kunna visa mamma vägarna osv. Jag är så himla glad för det!! Tack till Cecilia Bästa Svarén <3



På onsdag lovar jag då ett inlägg om Kendy som då är den ponnyn jag tränade och tävlade på Östadkulle. Jag ska berätta om hur allt började, vad det är för ponny och förhoppningsvis - om det vill sig väl - blir det också bilder på världens goaste ponny!!!

Ovido - Quiz & Flashcards