mindromblogg

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Jennie Jeffberg - 30 december 2011 22:30

Gillar "frågorna" jag fått på bloggen... ASG. Folk som inte vill titta på min blogg kan väl skita i det då? Jag tycker i alla fall att det är kul! :D Även om jag inte har så många läsare! :P


Har vart ute o gått med hästis idag. Smällare och raketer var inget som hon brydde sig om!

Imorgon väntar en riktig bustur med Wildkids! <3 Längtar!!!

Av Jennie Jeffberg - 30 december 2011 12:28

Gick upp med Älsklingen som skulle till läkar. Blev frukost på Mc'Donalds. Sedan åkte jag till stallet och fixade allt. Allt utom höpåsarna :-p Ska upp ikväll igen ;) Sitter hemma hos Emelie, vi har fikat och nu ska snart Neo sova och jag ska åka och träffa min pappa som jag inte sett på flera månader :PHörs kanske sen bloggen! Glöm inte kommentera nu!!

Ovido - Quiz & Flashcards