mindromblogg

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Jennie Jeffberg - 25 december 2011 17:26

Jag hade lika gärna kunnat vända i dörren i morse... Jag o Cicci åkte till hästarna och morgonfodrade allihop, mockade i typ en timma o sen skulle vi släppa ut dom. Sen red vi till sjön, haha! Våra hästar ville ju inte ens gå i med hovarna!! xD Vi försökte iaf (Y) Extra roligt att rida med trevligt sällskap!! <3


Sedan började det som var mindre bra! Lilla Circus kastade av Valentina 4 ggr idag! Sedan red Clara och till sist jag. Han är B-ponny, kära nån! Tyckte lite synd om honom men vet inte riktigt vilka medel jag ska ta till nu faktiskt. Ringde Petra och rådfrågade och då har han tydligen varit jättesnäll när de ridit ut :( Vill bara att han ska sluta få av tjejerna så man kan hålla "vanliga" lektioner!!!


Åh, sen har det hänt massa annat också som jag inte ska ta här, men jag tror jag dööör! Har sovit typ 2 timmar i natt med så det är väl inte konstigt att det inte finns någon ork kvar... Blir till att lägga sig tidigt idag!!


Blir nog så att Pace får vila imorgon. Hon har ju gått lör-sön. Om jag orkar åker jag upp före min lektion vid 10, annars fixar jag på kvällen innan hon ska in från hagen. Åh. Tråkigt väder e de nu med :'(










 Fin bild på Cicci & Kendy från idag! <3 <3 <3  

Ovido - Quiz & Flashcards