mindromblogg

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Jennie Jeffberg - 29 december 2011 16:31










 Fyyy vilket väder!! Men aja, skulle väl fått dåligt samvete om jag låtit hästen vila idag eller nått så jag longerade en liten stund i alla fall! Var uppe i stallet vid 10, borstade och smörjde benen, mockade och släppte in henne i boxen med tidigt lunch-hö! Lade på 2 kilo extra så hon skulle ha och göra en stund medan jag var borta och höll lektion!

Longerade när jag kom tillbaks, i halv STORM! Haha...


Älsklingen kom upp och höll mig sällskap. Nu fixar vi mat och ska snart tillbaks till stallet för att väga 2 höpåsar och ta in henne från hagen! Funderar på om jag ska ta upp regntäcket från källaren så att man har något att byta med nu dessa dar!! Om man lägger ett fleece under håller det eller? Någon som vet? Hennes innetäcke är något stort (inte så att hon inte kan ha det) jag tror att fleecen ligger bättre... Tips? Annars får hon stå inne med det blöta täcket tills hon ska ut imorgon och det känns inte så bra nu :(


.


Älsk på julafton <3

 

Av Jennie Jeffberg - 29 december 2011 08:10

Ligger i sängen fortfarande, Älsklingen sover. Jag provar att blogga ifrån mobilen :))

Ovido - Quiz & Flashcards