mindromblogg

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Jennie Jeffberg - 20 december 2011 20:06

Blev väckt av Jennie på Nävervägens förskola i morse. Älskar att jobba där måste jag säga!! Underbar personal och jättegoa barn!! Jobbade till halv fem, sedan åkte jag och mamma till stallet. Vi hjälptes åt. Eller jag tog väl i princip bara in hästen och gjorde höpåsarna... Skönt när man är två och saker går snabbt!




Sedan åkte jag och träffade min underbara pojkvän. Jag älskar honom över allt annat och förstår inte hur han kan göra VERKLIGEN allt för en sådan som mig. Han gör vad som krävs säger han. Upp till bevis nu tycker jag. Stallet varje dag.. Haha, neee, jag ska inte tvinga honom ;) På fredag bjuder han ut mig på restaurang. Ja, vi kan kalla det en date! Jag har haft så mycket nu sedan vi köpte Pace att han lixom har blivit bortprioriterad verkligen helt utan min mening. Jag kände väl att ville han träffa mig så kunde han ju komma till stallet! Så ja, det är väl anledningen till varför vi glidit isär och jag flippat på honom för minsta lilla. Spelar lixom ingen roll om han går upp varje morgon och gör frukost till mig, masserar mig på kvällen, kan sluta med det som glädjer honom bara för att jag gnäller om det och att det skulle vara anledningen till att vi inte ses eller att vi glider isär, han pratar med mig om allt precis när jag vill och bara är allmänt sådär som en riktig pojkvän ska vara! Åh vad jag saknar honom nu :( :( :( Man förstår inte vad man har förrän det är borta, och jag hatar att det ska vara så!!! Jag LOVAR att jag ska ta mig tid med dig nu under jul-nyårshelgen hjärtat! Det är inte meningen att vi ska vara på varsitt håll enda tiden på året då det är menat att man ska vara med de man verkligen älskar <3 <3 <3




 

Ovido - Quiz & Flashcards