mindromblogg

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Jennie Jeffberg - 15 december 2011 21:59

Snacka om underbar häst man har! Red med Erica och Marbel som det var tänkt. Dock var inte vädret med oss. Men jag o Ita har gått ifrån Härryda kyrka till Landvetter Kyrka i spöregn så tror inte detta väder skulle kunna ställa in våran ridtur! Pace gick till och med först ibland!




 



Jag har varit i stallet hela dagen idag känns det som. Först mellan 11-16 och sedan mellan 19-21 och pysslade, trimmade henne lite. Nu är hon ÄNNU finare!

Måste tipsa om Gymclass heroes nya låt - get your ass back home. Jag har lyssnat på den hela dagen idag o fy faaan vad bra! Äntligen kommer det ut nya låtar som man kan lyssna sönder! Jaa, det är väl vad jag brukar göra i alla fall.


Lyssna sjävla!



Och när ni har tröttnat på den, så kan ni lyssna på denna! :D

Av Jennie Jeffberg - 15 december 2011 09:20

Ska snart åka till stallet för att mocka och fixa innan jag ska rida ut med bästaste Erica Bertilsson och Marbel! <3

De kommer och möter oss vid stallet så jag slipper rida iväg med henne själv. Det blir andra gången jag rider henne idag. Känns tryggt att vara ute med Marbel - tryggheten själv! Hihi.

Vid 14.00 kommer Malin med sadel vi ska prova. Hoppas den ligger bra nu :) :)



Eftersom min systemkamera halvstrejkat så får det bli en bild på Marbel och mig från i somras! <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards